NUFFNANG ADVERT

Wednesday, March 10, 2010

MIA QISTINA YG TAKUT ANGIN

adoi tu la perkataan yang mampu aku ucapkan kalau time angin n hujan n kilat sambung menyambung..mula la si mia qistina tu buat perangai menangis takut..(dan pada masa yg sama aku mula la naik hantu...)ya la kan klu bunyi guruh ker apa ker aku consider lagi ler dia takut..ni tak angin jer pun dia dah meraung..cos dia tak leh tgk klu langsir tu bergerak-gerak ker apa ker

dia mula la tunjuk perangai dia yg comey tu..mummy akut mummy...ikat mummy..
so aku pun kelam kelibut lari sana lari sini nk g ikat langsir..eiii mia ni tak leh nak cantik sikit..
selagi tak ikat selagi tu la meraung..nak marah lebih kan anak kita..kesian gak..tapi marah-marah manja tu ada la..anak klu tak marah tak leh jugak kan..so salah sorang kena berlembut la..

macam aku laki aku yg lembut..n aku yg berkeras skit..tapi ni semua tu kebaikan dia jugak kan..

1 comment:

  1. cheda..., umah mu tak yah pakai langsir..bukak langsir2 yg ader...ko letak jer kain batik bila terang sgt...takdelah Mia nangis lagi....dia mesti happy bila mummy dia bukak langsir tuh....hehehehehehhe

    ReplyDelete