NUFFNANG ADVERT

Monday, December 6, 2010

Mia qistina mekap..

Ini adalah hasilnya..

memula tu aku tak perasaan cos mia memang selalu main ngan hand bag aku..sumer menda yang ada sumer dia kuar kan..biasa la budak perempuan kan keinginan dia nak tahu tu mengatasi segalanya..hatta dlm hand bag aku tu macam menda ler ada..dah macam tong sampah bergerak pun ada..ya la ngan kulit gula2,pampers mia and adi yang dah bape tahun dok dalam hand bag tu..klu Awal Shaari selongkor macam dalam rancangan fuhhhh tu rasanya pengsan kot..

Aku masa tu dok dalam bilik..tetiba jer dengar suara ma aku"Da tengok anak mu habis doh dok main barang mekap mu.." Aku lak dengan lantangnya.."Mia!"
Dah selesai dah nampaknya aku punya lipstik abis dah conteng elok kat bibir dia and lipstik aku dah selamat di kejar kan oleh mia..haiiii
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment