NUFFNANG ADVERT

Monday, December 20, 2010

MENGHARGAI

Belajar dari pemerhatian dan pengalaman..ya benar saya mudah tersentuh dengan menda2 yang melibatkan budak kecik dan orang tua..lagi-lagi kalau baby memang cepat sangat tersentuh hati..

mesti pelik kenapa entry kali ni agak macam mendayu-dayu sikit setelah seminggu terhapdet blog kan..semalam masa saya dalam perjalanan datang kerja..saya tersempak dengan budak kecik yang maybe baru berusai 5 tahun kot dukung adik kecik dia yang juga mungkin umur setahun or dua tahun menangis..saya menoleh dua kali untuk kepastian..

adik yang kecik tu tak berselipar dan kakak dia sangat la kecik sudah boleh di harap untuk jaga adik..adik beradik dia ramai saya rasa 6 orang dan semua amsih kecik..

bila saya lihat keluarga dia orang dan dibandingkan dengan keluarga saya, saya rasa bersyukur sangat..ini merupakan pengajaran pada diri saya sendiri..

kalau kita rasa kita susah sebenarnya ada orang yang lagi susah daripada kita..
syukur padaMu YA ALLAH..

No comments:

Post a Comment