NUFFNANG ADVERT

Sunday, December 5, 2010

NATRAH


ok tis weak pergi tengok teater lak..pergi tengok Natrah..pergi dengan kak su n nurul..yang menjadi mangsa hantar kitaorang ada lah my hubby..thank u ya en sedi cos sudi hantar mummy ngan kekawan ya..aha kiranya hari ini turn en sedi la jaga anak aka mak saya jaga..hahha tak der maknanya kan..en sedi ngan mia pergi mid valey biar dua beranak tu pergi rongeng sana..pada mulanya nak bawa mia juga tapi budak kecik tak di benarkan masuk..dan nasib baik gak dia tak merengek sibuk nak ikut..

Masa on the way nak pergi Jammed teruk ingatkan dah tak sempat..tapi rupanya jammed sekerat jalan rupanya ada orang baiki..ayo yoyo tengah hari buta baiki jalan n hari minggu lak tu hilang akal apa..

Masa kat Istana budaya tu memang dah ramai orang beratur..aku pun memula tu terkial-kial gak kat mana pintu masuk ni..kak su lak melantik aku sebagai ketua rombongan..ahaks padahal aku pun tak pernah masuk pun Istana Budaya ni..ok kak saya akan pikul amanah akak tu,,huhu

Kitaorang tiga orang ni lak ala2 skema gitu..siap pakai baju kurung bagai macam cikgu sekolah lak...itu nurul la yang cakap..ya la takut dia orang tak bagi masuk..kan tak pasal2 kena patah balik so ambil langkah keselamatan baik ikut macam yang dia orang garis kan




sebelum memulakan teater so apa lagi ambil gambar..sila jangan tanya kenapa saya senyum ala-ala nak senyum tak nak senyum..hhehehehhe nampak sangat ke muka keterujaan saya ni..

Teater Natrah ni memang besh sangat wehh..habis jer teater tu semua bengkak mata..sedih sangat..apa-apa pun tahniah kepada semua yang menjayakan Natrah..

No comments:

Post a Comment