NUFFNANG ADVERT

Tuesday, October 19, 2010

Dan sebenarnya

mia masa kat kampung



dan sebenarnya aku nak sambung pasal entri biarkan ia pergi..tak abis nak citer ari tu tertiba kepala jemmm..ya ker jemm ker tak der masa huhuh membela diri bagai..

hari tu masa balik raya kat kampung terasa sunyi yang amat sangat..baru ni aku terasa dan mengerti apa itu kehilangan..kehilangan org yang kita sayang yang telah pergi tuk selamanya..mok aku rindu kamu..

masa balik kg ari tu hanya kami sekeluarga yang pulang..ahh memang kami cucu yang paling rapat ngan arwah..

dan aku rasa mungkin itu kali terakhir kami sekeluarga pulang ke kampung..tapi apa yang pasti aku pasti akan merindui kampung ku..seperti apa yang pernah di ungkapkan oleh seorang sahabat tempat jatuh lagi kan di kenang..

No comments:

Post a Comment