NUFFNANG ADVERT

Saturday, November 13, 2010

CERITA NAK AKHIR TAHUN...

ini gambar mai,daddy n adi..lupa lak adi masa ni bape bulan..tapi apa yang pasti masa ni belum bleh jalan lagi..sken ni adi dah setahun 5 bln dah besar ya anak mummy..mia dah nk masuk 3 taun tahun depan 2 jan thn depan genap la mia 3 tahun..walewahhh dah besar dah anak dara mummy ni ya..
Hahahahha ini adalah gambar cik su setelah di make over oleh aku..baru beli make up sebenarnya..so aku test la kat muka bdk ni dlu..kira dia ni jadi bahan uji kaji aku dlu sblm aku apply kat muka aku ni..make over ni juga tuk menguji sejauh mana kepandaian aku nk conteng muka orang ni..



ok gambar sebelah ni mia,tok abah and aku la tu masa xmas tahun lepas kat mid valey..apakah relevannya aku letak gambar tu lak sken ni..bukan apa sajer jer la ya lah xmas dah nak dekat so nnti mcm nk remind kan balik la kan yang gamabr ni dah hampir setahun rupanya..sila jangan ketawa ok..tertiba baru perasaan lak bila tgk mia pakai baju ni..aik kat mana ya baju ni sken..lama benar dah mia tak pakai ni..

itu lah serba sedikit citer nk dekat hujung tahun ni..sebenarnya banyak lagi nk tulis tapi mata dah mengantuk la pula..ok la tata

No comments:

Post a Comment