NUFFNANG ADVERT

Saturday, November 13, 2010

MIA YANG DAH PANDAI KE TOILET

OK sebelum ni kat status fb ada citer nk ajar mia pergi toilet klu dia nk kencing ke apa ker yang sewaktu dengannya la kan..tapi time tu tak berjaya cos dia bagi tahu tapi yang dah selesai so aku pun fed up la asyik nak mengemop lantai jer kan so tak berjaya la..

dan hari ni sebelum aku datang kerja setelah sekian lamanya aku ajar dia sekali lagi..tapi dia lak ala-ala mengada mummy nak pakai pampers mcm adik..eii geram betul dia rasa selesa la tu..pastu aku cakap la ngan dia "mia kan besar nnti nak gi sekolah malu la kalau kat sekolah tgk mia sorang jer pakai pampers"..kira-kira gitu la dialog aku ngan mia..

baru jer tak sampai bape minit dia bagi tahu mummy nk kencing..so aku pun berlari2 la dukung dia gie toilet htr dia...ok berjaya..tup tup tak sampai sepuluh minit mummy nk kencing lagi...ermmm ni mesti kes nak main air ni..sekali lagi aku berlari2 gi htr dia toilet..n tok kali ketiga aku cakap daddy anak nk kencing htr jap..daddy siap cakap"ermmm anak daddy dah pandai dah"..jimat la daddy pas ni..hahaha

No comments:

Post a Comment